Prison Architect Not Surrounded By Walls And Doors

Texten som du har gett mig är inte meningsfull och verkar vara en slumpmässig lista med punkter. Vänligen ge mig den ursprungliga texten eller instruktionerna igen så att jag kan hjälpa dig på bästa sätt.

Hej alla! Jag förstår inte varför min häktescell inte är avgränsad (se bifogat)?.

Jag har murar runt hela platsen och fängelsedörrar vid ingångarna. Jag satte upp en vanlig dörr till toaletten för att säkerställa lite integritet för fångarna.

Attachments

Bildskärmsavbildning, tagen den 31 augusti 2019 kl. 19:34:53, storlek på filen är 3,3 MB och har visats 96 gånger.

Prison Architect: Utan omgivande murar och dörrar

  • Lägg till bokmärke
  • #2

Det område till vänster om dörren är officiellt en del av häktescellen och är därför inte faktiskt inhägnat. Ta bort det från häktescellen.

  • Lägg till bokmärke
  • #3

Det område som ligger till vänster om dörren räknas också officiellt som en del av förvaringscellen – det är alltså inte faktiskt inhägnat. Ta bort det från förvaringscellen.

Menar du den delen jag markerade i rött? Det var bara för illustrativa syften. De enda rutorna som är märkta som ‘Hållcell’ är de som finns innanför dörrarna. Jag förstår verkligen inte detta..

Prison Architect: Utan murar och dörrar

Här är en del av artikeln som handlar om Prison Architect Not Surrounded By Walls And Doors:

I spelet Prison Architect finns det möjlighet att bygga fängelser utan traditionella murar och dörrar. Istället kan spelaren använda olika tekniker och strategier för att hålla fångarna under kontroll. Detta inkluderar till exempel övervakningskameror, säkerhetspersonal och elektroniska lås.

You might be interested:  Problem med att Next-knappen inte fungerar vid Instagram-registrering

Genom att tänka utanför boxen kan spelaren skapa unika fängelsemiljöer där fångarna inte har möjlighet att fly eller orsaka kaos. Det kräver dock noggrann planering och effektiv resursanvändning för att upprätthålla ordningen i anläggningen.

Att kunna bygga ett fungerande fängelse utan traditionella murar och dörrar ger spelare en ny dimension av kreativitet och utmaning inom spelet.

Menar du den delen jag har markerat i rött? Det var bara för att illustrera. De enda rutorna som är märkta som ‘Hållcell’ är de inuti dörrarna. Jag förstår verkligen inte detta..

Problemet här är att det område där dörren finns också räknas som en del av den officiella förvaringscellen – detta kan ses genom att det är markerat. Ta bort denna ruta från förvaringscellen, och då bör den vara helt inhägnad.

Enclosed betyder att vara innesluten i fängelsearkitekten

1. Cellerna måste nu vara omslutna av väggar och dörrar.

2. Det går inte längre att bygga öppna cellblock utan separation.

3. Häktescellerna måste också vara omslutna på samma sätt som fängelsecellerna.

4. Isoleringscellerna kräver också en omfattande struktur med väggar och dörrar runt dem.

5. Byggandet av fängelset blir mer realistiskt eftersom det efterliknar verkliga fängelsesystem där varje cell är separat från resten.

6. Denna förändring kan påverka planeringen och designen av fängelset, då man behöver tänka på hur man ska placera väggarna och dörrarna för att skapa separata utrymmen för varje cell.

7. Flera mindre rum istället för ett stort gemensamt utrymme kan leda till bättre säkerhet och kontroll över fångarna.

8. Möjligheten att ha olika typer av cellblock med olika nivåer av säkerhet blir viktigare än tidigare.

You might be interested:  Daphne Du Maurier, Not After Midnight - En nattlig resa genom Daphnes mörka sinne

9. Spelaren får en mer realistisk upplevelse av att bygga och hantera ett fängelse.

10. Det kan vara nödvändigt att ombygga befintliga fängelser för att anpassa sig till de nya kraven på omslutna celler.

Hur använder du dörrar i Prison Architect?

1. Låst öppen – Dörren förblir öppen tills den stängs genom en nedstängning.

2. Normalt – Standardläge, dörrarna är antingen öppna eller stängda beroende på vilka NPC:er som har tillstånd att öppna dem.

3. Automatisk – Dörren öppnas och stängs automatiskt när någon närmar sig eller lämnar området.

4. Ständigt låst – Dörren är alltid låst och kräver speciella åtgärder för att kunna öppnas.

5. Övervakad – En vakt övervakar dörren och bestämmer vem som får passera genom den.

6. Tidsbegränsad åtkomst – Dörren kan bara användas under vissa tider på dagen eller veckan.

7. Nödutgång – En utrymningsväg som endast kan användas vid nödsituationer.

8. Elektroniskt kontrollerad – Dörren styrs av ett elektroniskt system och kräver rätt behörighet för att kunna passera igenom den.

9. Dubbelriktade sensorer – Sensorteknik gör det möjligt för dörren att känna av både inkommande och utgående trafik samtidigt.

10. Fjärrstyrd accesspunkt – Tillträde till denna dörr kan fjärrkontrolleras från en central plats.

En holding cell prison architect är en person som designar och planerar fängelseceller för temporärt förvar

Hållcellen är en fängelsecell som kan rymma flera fångar samtidigt. Den byggs ofta som ett av de första rummen i ditt fängelse, eftersom det sparar pengar jämfört med individuella celler. Men eftersom fler fångar bor i samma rum kan de störas av varandra. Detta kan leda till bråk och olycklighet.

You might be interested:  Hur man inte går upp i vikt under semestern

Förenklad förklaring:

– Hållcellen är en stor cell där flera fångar kan bo tillsammans.

– Det är billigare att bygga än separata celler.

– Nackdelen är att fångarna kan bli irriterade på varandra och börja slåss eller bli missnöjda.

Does Prison Architect have an end?

Istället för att spelet helt enkelt avslutas, får spelaren fortfarande möjlighet att se sin fängelseanläggning i sina sista ögonblick. Detta liknar hur Dungeon Keeper fungerade när spelaren misslyckades – de blev till ett spöke och kunde bevittna hur deras fängelse föll samman. Denna funktion ger spelaren en chans att reflektera över sina val och se konsekvenserna av sina handlingar.

Att kunna fortsätta titta på sitt fängelse efter misslyckandet kan vara både intressant och lärorikt för spelarna. De kan observera hur fångarna reagerar på situationen, om det uppstår oroligheter eller om de lyckas fly från anläggningen. Det ger också en möjlighet att analysera vad som gick fel och vilka strategier som skulle ha varit mer framgångsrika.

Denna funktion skapar även en känsla av realism i spelet genom att visa konsekvenserna av dåliga beslut eller bristande planering. Spelare kan bli medvetna om vikten av säkerhet, ordentlig infrastruktur och effektiv personalhantering när de ser sitt fängelse falla sönder framför deras ögon.

Sammanfattningsvis erbjuder Prison Architect spelare möjligheten att fortsätta observera sin anläggning trots misslyckanden, vilket ger dem insikt i spelets mekanismer samt lärdomar för framtida byggnadsprojekt inom spelet.

Walls separate, foundations support

I början kan det vara lätt att förväxla väggar och grundläggning. Fyra väggar utgör inte en grund, men en grund innehåller fyra väggar. När du bygger ett fängelse är det viktigt att börja med grundläggningen, som utgör standardiserade inomhusområden.